izzuddinmohd.blogspot.com

berkongsi kerana cakna


Bagi yang menonton Buletin Utama di TV3 malam tadi, semestinya ada menonton sedutan berita yang memaparkan sekumpulan penduduk Zionis Yahudi Israel yang berkonvoi motosikal dan berkumpul di kawasan sempadan Israel-Palestin untuk menyaksikan serangan yang dilakukan askar-askar mereka ke atas penduduk Palestin.



Dikala penduduk Palestin sengsara dihujani serangan yang bertali arus, penduduk Israel pula berpesta menyaksikan serangan yang dilakukan, seolah-olah sedang meyaksikan sebuah pesta, sebuah pertunjukan bunga api. Siap ada yang mengambil gambar untuk dijadikan kenang-kenangan. Langsung tiada sekelumit rasa belas pada kesengsaraan rakyat Palestin.

Seorang lelaki Yahudi yang ditemuramah mengatakan bahawa walaupun mereka terganggu dengan bunyi bising dan gegaran yang terhasil akibat serangan, tetapi baginya itu adalah ‘harga yang kecil’ yang perlu mereka bayar untuk menikmati ‘keamanan’ daripada serangan Hamas selepas ini. Seorang lelaki Yahudi yang lain pula mengatakan bahawa inilah masa untuk Israel menunjukkan kepada dunia bahawa mereka mempunyai keupayaan dan kuasa untuk bertindakbalas terhadap rakyat Palestin.

Inilah paparan realiti kesombongan dan keangkuhan rakyat Israel amnya, dan Zionis Yahudi khususnya. Kefahaman yang ditanam dalam diri mereka bahawa mereka adalah bangsa teragung di dunia menyebabkan mereka memandang rendah kepada bangsa-bangsa lain. Walhal mereka tidak sedar bahawa mereka sebenranya adalah bangsa yang banyak dihina di dalam al-Quran.

Laknat Zionis Yahudi.

Semoga Allah memberi kemenangan kepada Islam dan menundukkan Yahudi.

khaibar khaibar ya Yahud,
jaisyu Muhammad saufa ya’udd!


0 comments:

Post a Comment